טכנולוגיות בתחום הנדל"ן - בסדנו

מה זה פרופטק ולמה כדאי להשקיע בשוק זה עם בסדנו?

שוק הפרופטק (מקור השם נגזר מהביטוי Property Technology) עוסק בהייטק ובטכנולוגיה עבור תחום הנדל"ן. חברות בשוק הזה תורמות לענף הנדל"ן שירותים חדישים, שיטות מתקדמות ומוצרים שונים שנועדו לשפר את תהליכי הבנייה ואת תהליכי השיווק. למשל: שירותים לשדרוג חוויית המגורים עבור הלקוחות, שירותים לניהול נכסים וכיו"ב.

ייתכן ששמעתם ממש עכשיו על התחום, אבל דעו כי הוא תחום מתפתח שגדל בקצב מהיר ביותר. כפי שבחיי כל אחד ואחת הטכנולוגיה משתכללת מרגע לרגע, כך גם בשוק הנדל"ן שמגלגל מאות טריליוני דולר בכל שנה. קבלנים, יזמים, מתווכים ודיירים מעוניינים כל העת בפתרונות שמציע שוק זה.

בשנים האחרונות, גם בישראל עוסקים בתחום זה ומספר החברות המקומיות הולך ועולה. מיזמים בתחום הנחשבים למבטיחים, ידרשו כמובן מימון כספי וליווי בישראל ובעולם. כאן נכנסת לעניינים קבוצת בסדנו בראשותו של אליעזר גרוס.

למה בסדנו?

מכיוון שאנו מאפשרים להשקיע בקרן ייעודית לתחום הפרופטק – מדובר בקרן 'בילט-אפ' (Built-Up Ventures) שכוללת בתוכה מיזמים שהראו חדשנות, ביקוש וכמובן צפי לרווחים. הניסיון שלנו לקדם חברות מגוונות, הוביל לפיתוח מודל ייחודי המשלב השקעות ושירותים מקצועיים. באמצעות המודל, פעילותן העסקית של חברות הפרופטק ממונפת, ערכן עולה וכך הן נכנסות לשוק האמריקאי, המוביל בעולם.

המודל להשקעות ולשירותים, בשילוב של מומחים ויועצים מטעם בסדנו בישראל ובעולם, מאפשר לחברות בקרן 'בילט-אפ' להזניק את הרווחים שלהן. זו הסיבה שבגינה הקרן מהווה מוקד משיכה ליזמים בולטים בענף ולמשקיעים שמנסים לאתר ערוץ השקעות הנמצא בצמיחה.

בסדנו - פוסטים אחרונים

נגישות